K tomu aby Google mohol viac pracovať s našimi dátami z Gmail, tak musíme mu dať povolenie, aby to robil.
Vďaka prepojeniu služieb by malo časom vzniknúť lepšie rozhranie, ktoré tu bude pre nás. Google služby by tak mali byť lepšie.
Ako sa zdá, tak ani Google sa netají tým, že emaily, ktoré vám prídu nie sú celkom súkromné. Totiž mnohé z nich prechádzajú strojovou analýzou, ktorá sa snažia vyzistiť vaše záľuby a na základe toho prispôsobuje reklamy. Aby to ale nebolo, len pre Google dobre, tak tieto analýzy slúžia aj kvôli vášmu bezpečiu. Mnoho z nich totiž samostatne vyhodnotí systém ako SPAM, a preto 99% spamu končí tam kde má.
Dôkladnejšia analýza, si bude pýtať ale väčšie odkliknutie vášho súhlasu. Totiž lepšie spracovanie vašich údajov a jeho súhlasov bude viditeľnejšie pre zakliknutie. V rámci analýz využívame aj Smart Compose ako aj Smart Reply. Na základe mobilnej aplikácie, alebo webového rozhrania sa nám systém stará o tieto veci.
Ak sa vám nepáčia nové podmienky, tak s nimi nemusíte súhlasiť. Tie si môžete totiž aj sami odkliknúť, či už povolením alebo zamietnutím rozšírenej analýzy.
Zdroj: Google
Reklama
Reklama